• Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Corona

Corona 01 Jun 2020 10:43 #21

• Scootboy
  • Scootboy's Avatar
  • Junior Member
  • BMW F850GS
  • Thank you received: 4
Was inderdaad erg rustig, hopelijk wacht men nog wat met vliegtuigen want in het weekend is het in de omgeving Antwerpen steeds alsof al die kleine lawaaimakers moeten opstijgen. Een lijnvlucht vertrekt en is weg maar die kleine herriemakers blijven dikwijls cirkelen of gaan op en af tot je er gek van wordt... :bangh:
Waardering krijgen is geen wonder,
waardering geven is wel heel bijzonder...

Wilfried
The administrator has disabled public write access.

Corona 01 Jun 2020 19:41 #22

• StefaanH
  • StefaanH's Avatar
  • Elite Member
  • FJR 1300 A
  • Thank you received: 27
Oeps, dus niet alleen bandieten met open uitlaten maken teveel herrie ...
SS 50 Z > CB 50 J > CM 125 T > CX 500 C > VF 1100 C > Magna 650 > CBF 1000 A > FJR 1300 A > FJR 1300 A

Corona 02 Jun 2020 22:27 #23

• Scootboy
  • Scootboy's Avatar
  • Junior Member
  • BMW F850GS
Nope, die oude hobby-vliegtuigen zonder uitlaten zijn echt miserie...
Mensen die op de aan- en afvliegroute wonen (Vremde, Boechout, Borsbeek...) zijn hierover niet te spreken. Ook de lesvliegerkes die steeds maar touchdowns maken en een klein lusje vliegen zijn de ettertjes die ze vliegverbod mogen geven op luchthavens in woongebieden...
Maar ja, het is speelgoed van de richies hé! :huh:

Wilfried

Corona 03 Jun 2020 00:53 #24

• StefaanH
  • StefaanH's Avatar
  • Elite Member
  • FJR 1300 A
In zulke gevallen stel ik steeds de vraag: wat was er eerste, de kip of het ei.
In dit geval dus wie was er eerst, de huidige ontevreden bewoners of het vliegveld?

Je snapt wel waar ik naartoe wil. Denk maar eens aan Zaventem. Indertijd spotgoedkope gronden omdat het aan een vliegveld lag, maar eens gebouwd moet het vliegveld weg omdat het stoort. Ha neen hé, tenzij je de opleg op uw gronde naar een normale koopprijs bijbetaalt, maar dan geven ze niet thuis. Trouwens de meeste van die klagers zijn niet de originele bewoners van ten tijde van de aanleg. Het zijn allemaal mensen die er gaan wonen zijn nadat het een vliegveld van behoorlijke omvang met dito drukte was. Dan moet je achteraf niet klagen.

Da's mijn gedacht erover.
SS 50 Z > CB 50 J > CM 125 T > CX 500 C > VF 1100 C > Magna 650 > CBF 1000 A > FJR 1300 A > FJR 1300 A

Corona 03 Jun 2020 20:35 #25

• Scootboy
  • Scootboy's Avatar
  • Junior Member
  • BMW F850GS
Klopt wel deels, maar ik woon een heel stuk van het vliegveld en in de meer dan 60 jaar dat ik hier mijn stek heb is het slechts de laatste 4-5 jaar dat het lawaai echt opvalt... Er zijn inderdaad steeds meer vliegtuigen maar de rondvluchten van de oudere toestellen maken net het probleem. Met de motor mag je maar 86 dB lawaai maken terwijl deze herriemakers boven onze hoofden zorgen dat we elkaar niet meer verstaan in de tuin of op terras. Als ze dan nog blijven cirkelen wordt het pas écht irritant.
Wat aankoop eigendom betreft is het zo dat wij zowat in de duurste regio wonen, naast een luchthaven zou ik nooit willen wonen hoe goedkoop ook het aanbod zou zijn, ieder zo zijn keuze. En inderdaad, zij die rond de vliegplein beterkoop hun stekje verwerven weten waaraan zij beginnen! :)

Wilfried

Corona 10 Dec 2020 00:39 #26

• StefaanH
  • StefaanH's Avatar
  • Elite Member
  • FJR 1300 A
Hier valt nu echt niks meer te beleven hé ... Corona zal er ook wel voor iets tussen zitten, maar toch ...

Corona 23 Dec 2020 01:06 #27

• StefaanH
  • StefaanH's Avatar
  • Elite Member
  • FJR 1300 A
Ik veronderstel niet dat iemand dit nog gaat lezen, maar toch , aan allen een gezond en hopelijk veel beter 2021 gewenst.
:04biker: :chop: :gw: :bike37: :moped: :yam:
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.064 seconds