Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: TomTom Rider 6

TomTom Rider 6 28 Jan 2015 13:19 #1

• francky
  • francky's Avatar
  • Senior Member
  • Thank you received: 8
er zijn steeds meer motorsites die aankondigen dat TomTom een gans nieuwe GPS op de markt brengt voor motorrijders maar op de tomtom site zelf is er nog weinig over te vinden.

Dat komt juist op tijd want mijn rider 2 is er stilaan de brui aan het geven.

Heeft toevellig iemand hier een idee wanneer die nieuwe GPS kan verwacht worden?
The administrator has disabled public write access.

TomTom Rider 6 28 Jan 2015 19:29 #2

• StefaanH
  • StefaanH's Avatar
  • Elite Member
  • FJR 1300 A
  • Thank you received: 25
Ik alvast niet :whistle:

En ik zit er ook niet op te wachten, ik ben een tevreden Garmin gebruiker ... :evil:
SS 50 Z > CB 50 J > CM 125 T > CX 500 C > VF 1100 C > Magna 650 > CBF 1000 A > FJR 1300 A > FJR 1300 A

TomTom Rider 6 29 Jan 2015 00:23 #3

• francky
  • francky's Avatar
  • Senior Member
heb ook nog een garmin gehad en was ook heel tevreden. ik ben echter eerder toevallig op tomtom gebotst en dat valt ook best mee.

Ik denk dat beide merken elkaar niet echt ontlopen en dat eigen toevallige voorkeur meer bepalend is dan verschil in kwaliteit van de toestellen.

Waar ik wel uiterst tevreden over ben is de tyretotravel software die nu door TomTom wordt aangeprezen. in vergelijking met de (oude) versie van MApsource waar mee ik me destijds moest verhelpen is dit een gigantische stap vooruit.

TomTom Rider 6 29 Jan 2015 11:14 #4

• Schussboelie
  • Schussboelie's Avatar
  • Junior Member
  • KTM 1190 Adventure R
  • Thank you received: 1
Ik hoop dan dat die TyreToTravel écht beter is.
We hebben vorige zomer nog geprobeerd om de rondritten van een ander (hét andere?) forum om te zetten van Garmin naar TomTom en dat kwam tijdens de rit toch nooit helemaal goed.

Ik ben supertevreden van mijn 590, zowel wat betreft navigeren (verschillende gesuggereerde routes) als de extra functies zoals afspeellijsten van de smartphone afspelen en het telefoneren.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space -- No Fear

Re:TomTom Rider 6 29 Jan 2015 15:56 #5

• xvs950
  • xvs950's Avatar
  • Senior Member
  • Kawasaki Z1000SX
  • Thank you received: 6
Schussboelie wrote:
We hebben vorige zomer nog geprobeerd om de rondritten van een ander (hét andere?) forum om te zetten van Garmin naar TomTom en dat kwam tijdens de rit toch nooit helemaal goed.

Ik ben supertevreden van mijn 590, zowel wat betreft navigeren (verschillende gesuggereerde routes) als de extra functies zoals afspeellijsten van de smartphone afspelen en het telefoneren.

De Limburg rit van dat andere forum ging toch vrij goed over naar de TomTom hoor. Alleen het eeuwige nadeel: door naar een volgende zijstraat waar je dan moet keren. Maar de geruchten zijn dat dat verholpen is bij de nieuwe TomTom 6.
Niets is zeker en zelfs dat niet!

TomTom Rider 6 29 Jan 2015 16:10 #6

• francky
  • francky's Avatar
  • Senior Member
Schussboelie wrote:

quote]

Omzetten van tomtom naar garmin of anderzijds heb ik met die soft nog nooit geprobeert maar ze beweren alvast dat het geen enkel probleem is. Misschien om eens te proberen als ik mijnen nieuwe gps heb? en het wat warmer is :banaan:
Time to create page: 0.154 seconds