Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Mop van de dag ...

Mop van de dag ... 23 Feb 2017 12:29 #81

• costerke
  • costerke's Avatar
  • Elite Member
  • K1600GTL
  • Thank you received: 27
Een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. Ze komen bij de stieren en bij de eerste stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan."
De vrouw zegt tegen haar man: "Daar kun jij nog wat van leren."
Bij de volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan."
De vrouw zegt: "Dat is meer dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren."
Bij een volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan." De mond van de vrouw valt open en ze zegt: "365x in één jaar! DAAR kun jij nog wat van leren."

Waarop haar man antwoordt: "Ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe was?" :evil: :-(

Groetjes Rudy
2001/ R1150RT 2009/ R1200RT 2013/ K1600GTL
Last Edit: 23 Feb 2017 21:59 by costerke.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: wolfrider-toerbaard

Mop van de dag ... 01 May 2017 11:27 #82

• costerke
  • costerke's Avatar
  • Elite Member
  • K1600GTL
Een vrouw gaat met haar veertien kinderen naar de mis. Na de dienst gaat de pastoor naar de vrouw met de veertien kinderen en vraagt aan de kleinste, hoe heet jij? De kleine antwoord " Jantje". De pastoor vraagt aan het tweede kindje, en hoe heet jij? De kleine antwoord Jantje. En jij vraagt de pastoor aan het derde kindje? Jantje antwoord het derde kindje. Pastoor vraagt aan de grootste en hoe noemt jij? Jantje antwoordt de oudste. Pastoor tegen moeder: "Heten al jouw zoontjes misschien Jantje?"  Moeder: "Ja, dat is heel gemakkelijk, als ik roep: 'Jantje, opstaan', staan ze allemaal op, als ik roep:  'Jantje, eten', komen ze allemaal eten, als ik roep: 'Jantje, slapen', dan gaan ze allemaal slapen."  Pastoor verwonderd: "En als je maar 1 iemand nodig hebt, hoe doe je dat dan?

Moeder: "Dan roep ik gewoon hun familienaam." :evil:

Mop van de dag ... 01 May 2017 22:38 #83

• bikerdady
  • bikerdady's Avatar
  • Senior Member
  • Thank you received: 15
costerke wrote:
Een vrouw gaat met haar veertien kinderen naar de mis. Na de dienst gaat de pastoor naar de vrouw met de veertien kinderen en vraagt aan de kleinste, hoe heet jij? De kleine antwoord " Jantje". De pastoor vraagt aan het tweede kindje, en hoe heet jij? De kleine antwoord Jantje. En jij vraagt de pastoor aan het derde kindje? Jantje antwoord het derde kindje. Pastoor vraagt aan de grootste en hoe noemt jij? Jantje antwoordt de oudste. Pastoor tegen moeder: "Heten al jouw zoontjes misschien Jantje?"  Moeder: "Ja, dat is heel gemakkelijk, als ik roep: 'Jantje, opstaan', staan ze allemaal op, als ik roep:  'Jantje, eten', komen ze allemaal eten, als ik roep: 'Jantje, slapen', dan gaan ze allemaal slapen."  Pastoor verwonderd: "En als je maar 1 iemand nodig hebt, hoe doe je dat dan?

Moeder: "Dan roep ik gewoon hun familienaam." :evil:
:lol:

Mop van de dag ... 02 May 2017 00:21 #84

• V GS
  • V GS's Avatar
  • Elite Member
  • Brol met wielen
  • Thank you received: 25
Goeike.

Mop van de dag ... 08 May 2017 20:56 #85

• costerke
  • costerke's Avatar
  • Elite Member
  • K1600GTL
Twee vriendinnen besluiten een avondje te gaan stappen zonder hun mannen. 
Na een wilde avond, behoorlijk onder invloed van alcohol, keren ze huiswaarts en onderweg moeten ze dringend naar het kleine toilet. 
Toevallig stappen ze voorbij een kerkhof en ze beslissen daar een plekje te zoeken. 
Ze vinden niet onmiddellijk iets om hun vagina droog te vegen en daarom neemt de ene gewoon haar slip en gooit ze die erna weg, en de andere graait een lint van een bloemenkrans dat ze toevallig vindt op een zerk.
De volgende ochtend bellen de twee echtgenoten elkaar.
De eerste zegt tegen de tweede: "Volgens mij hebben onze vrouwen zich goed geamuseerd, de mijne kwam zonder slip thuis." "Och, dat valt nog mee," antwoordt de tweede, "de mijne kwam thuis met een lint in haar achterste: 
'Wij zullen jou nooit vergeten'. :-O :-? "
Last Edit: 08 May 2017 20:59 by costerke.
The following user(s) said Thank You: V GS
Time to create page: 0.281 seconds