Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Waar zit Iron Gonzo?

Waar zit Iron Gonzo? 22 Jan 2015 11:08 #1

• M5ligger
  • M5ligger's Avatar
Ik zie dat zijn laatste post van 20/8/2014 dateert.
Vraag mij af of iemand weet wat er met hem gebeurd is?
Hij is hier admin
The administrator has disabled public write access.

Waar zit Iron Gonzo? 22 Jan 2015 15:12 #2

• StefaanH
  • StefaanH's Avatar
  • Elite Member
  • FJR 1300 A
  • Thank you received: 25
Er zijn er nog die zich dat afvragen .... :-?
SS 50 Z > CB 50 J > CM 125 T > CX 500 C > VF 1100 C > Magna 650 > CBF 1000 A > FJR 1300 A > FJR 1300 A

Waar zit Iron Gonzo? 22 Jan 2015 20:24 #3

• Drummer
  • Drummer's Avatar
  • Senior Member
  • Thank you received: 7
B) B) B)

tis nimeer wa da't geweest is, en tzal nooit nimmer worden zoals het was

V Strom DL 1000 (verkocht)

Honda Crosstourer VFR1200X Dct

denoordkaap2016.blogspot.be/
Last Edit: 22 Jan 2015 21:36 by Drummer.

Waar zit Iron Gonzo? 22 Jan 2015 21:50 #4

• nonkel moto
  • nonkel moto's Avatar
  • Senior Member
  • Thank you received: 4
niet wanhopen, als we blijven ons best doen kan dat wel allemaal nog goed komen maar dan met hopelijk nieuwe waarden want die oude hebben er sommige met hun klak(helm) naar gegooid

Waar zit Iron Gonzo? 23 Jan 2015 09:24 #5

• Nickel
  • Nickel's Avatar
  • Elite Member
  • Honda VFR1200X Crosstourer
  • Thank you received: 27
nonkel moto wrote:
niet wanhopen, als we blijven ons best doen kan dat wel allemaal nog goed komen ....

We zijn toch met een tiental die nu en dan nog eens iets posten en van goeie wil zijn, hopelijks blijven die het vol houden zodat het weer een beetje kan groeien. :clap:

Maar een beetje openheid naar de gebruikers van dit forum die het goed menen met dit forum (in de echte zin van het woord) ware natuurlijk ook niet slecht if you don't mind me saying ;)
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de moto, liefst nen Nonda.

Waar zit Iron Gonzo? 23 Jan 2015 09:49 #6

• Effem
  • Effem's Avatar
  • Senior Member
  • KTM 1190 Adventure
  • Thank you received: 8
Tja, als 3 van de leden die het meeste posten, verdwijnen, dan is heel veel animositeit weg, en wordt het dikwijls nogal een dooie boel.

Waar zit Iron Gonzo? 23 Jan 2015 13:18 #7

• Jempy
  • Jempy's Avatar
  • Senior Member
  • R850RT
Sommigen onder ons vinden het triestig, jammer, bedroevend,...
Als je ziet hoeveel werk er door sommigen is ingestoken om de boel wat op te frissen, dan kan je dat alleen maar bewonderen.
Dat het hele forum daardoor een nieuw kleedje heeft gekregen is dan wel normaal (denk ik toch); en in 't begin (en nu soms nog) is het wat zoeken om de weg te vinden. Krijg je de weg niet gevonden kan je nog altijd raad vragen, en die krijg je dan ook.

In het verleden zaten er wel enkele op het forum die getracht hebben om de boel af te breken; die er genoegen in vonden om andere forumbezoekers te nekken, te kleineren, te kwetsen. Maar zulke mensen tref je op andere forums ook aan.
Zelf ken ik hier op het forum niemand persoonlijk. Maar ik vind het toch tof om aan bepaalde items mee te doen.

Als er dan mensen zijn die, om gelijk welke reden, beslissen om niet meer op het forum te reageren, dan is dat jammer. We kennen allemaal wel eens iemand die met een dipje zit en het niet meer ziet zitten om bepaalde dingen te doen.
Hopelijk komen die op een goede keer weer terug. Laat het ons hopen.

Waar zit Iron Gonzo? 23 Jan 2015 18:05 #8

• McDaddy
  • McDaddy's Avatar
  • Junior Member
  • Thank you received: 2
Voor den Iron is dat inderdaad wel heel vreemd. Mss moet er maar eens iemand informeren waarom hij weg blijft.

Ik kom hier niet zo heel veel, maar ken wel wat enkele mensen van hier een daar een ritje en 2 x het eifelweekend. Maar ik heb zo het gevoel dat hier enkele maanden geleden iets is voorgevallen wat deze schade veroorzaakt heeft. Misschien eerst die oorzaak achterhalen en zien wat er te fixen valt.

Waar zit Iron Gonzo? 23 Jan 2015 18:37 #9

• V GS
  • V GS's Avatar
  • Elite Member
  • Brol met wielen
Nickel wrote:
nonkel moto wrote:
niet wanhopen, als we blijven ons best doen kan dat wel allemaal nog goed komen ....

We zijn toch met een tiental die nu en dan nog eens iets posten en van goeie wil zijn, hopelijks blijven die het vol houden zodat het weer een beetje kan groeien. :clap:

Maar een beetje openheid naar de gebruikers van dit forum die het goed menen met dit forum (in de echte zin van het woord) ware natuurlijk ook niet slecht if you don't mind me saying ;)
:iws: Grtz Marc

Waar zit Iron Gonzo? 25 Jan 2015 11:28 #10

• M5ligger
  • M5ligger's Avatar
Ik stel de vraag omdat hij mij komen bezoeken is in het ziekenhuis.
Hij lang op moeten wachten heeft.
En ik altijd gezegd heb dat ik hem nog ging zien.
Dat laatste zal er blijkbaar niet meer van komen.
Spijtig.

Waar zit Iron Gonzo? 25 Jan 2015 13:37 #11

• Jopet
  • Jopet's Avatar
  • Premium Member
  • Kymco Xciting 500 Ri ABS
Heb gisteren dan maar eens gebeld met onze vriend Bart, de reden van zijn wegblijven zit hem onder andere in het feit dat sommige mensen zijn manier van modereren niet konden appreciëren, terwijl ik daar persoonlijk nooit iets verkeerd in gezien heb want volgens mij is Bart een heel correcte en eerlijke mens die steeds naar goed geweten handelt.
Maar om het niet verder te laten escaleren en ook omdat hij met niemand ruzie of woorden wilde hebben heeft hij besloten zich niet meer bezig te houden met het modereren.
Dat hij nu ook weg blijft van het forum heeft dan weer hoofdzakelijk te maken met het feit dat hij zich nog weinig bezighoudt met Belgische fora, tegenwoordig zit hij enkel nog op Duitse fora waar hij meer zijn ding vind zegt hij.

Dus onze vriend Iron Gonzo leeft nog altijd, is nog altijd fervent motorrijder, maar niet meer zo actief op Belgische fora.

Wil je Bart nog eens zien dan moet je de 2de vrijdag van de maand maar eens naar Kleit afzakken waar nog steeds een B4B meetingpoint is en dan samen met ons een pintje drinken aan de toog van het 't Kleitenaerken.

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 50 & Honda MT 50 als 50cc motorfiets -
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS

Waar zit Iron Gonzo? 25 Jan 2015 14:29 #12

• Schalkseruiter®
  • Schalkseruiter®'s Avatar
  • Administrator
  • R1200GSA
  • Thank you received: 13
Beste mensen, ironisch genoeg wordt er na 6 maanden de vraag gesteld waar Bart verbleef terwijl ie daarvoor dagelijks een posting deed.
Héél raar dat daar NU pas een vraagstelling wordt omgedaan?
Ik ga hier niet uit de doeken doen waarom of welk de reden is dat Bart hier niet meer vertoefd, daar kan ie beter zelf op antwoorden.
Ik kan alleen maar vertellen dat op een gegeven moment Bart heel goed wist wie hier destijds de boel op stelten kwam zetten en dat ie stilzwijgend deze persoon de hand boven het hoofd hield. Ik heb hem daar ook over aangesproken en over de details hierover ga ik hier niet over uitweiden.Die persoon heeft de ganse boel hier verziekt en ik ben er dan ook van overtuigd dat dit een grote weerslag heeft op het totaal gebeuren hier.
Indien er mensen zijn die zich geëngageerd voelen om hier terug een beetje inspiratie en spirit in te blazen mogen steeds met me contact op te nemen.
Ik weet maar al te goed dat er hier mensen zijn die zich steeds bekommerd hebben om het ganse concept van het forum hier, ik weet maar al te goed dat velen het hier steeds goed gemeend hebben maar ik weet ondertussen ook heel goed dat goed doen voor iedereen een onmogelijke zaak is.
Mijn bedoelingen van het forum hier zijn steeds ter goede harte geweest, een plek waar iedere motorrijder zich thuis voelde.
Nog steeds wil ik me hiervoor inzetten maar mensen die zich geroepen voelen om met een soort van scepter te zwaaien of een soort van politieagent willen spelen wil ik héél graag buiten het concept houden.
Momenteel kan ik enkel een beroep doen op Penguin en die dank ik uit de grond van men hart. Ik heb ook al enkele keren aan iemand gevraagd om hier te helpen modereren waarvan ik kan zeggen waar ik me goed bij voel maar die brave mens bedankt hiervoor, terwijl ik heel goed weet dat zijn belangeloze inzet meer dan 100% was voor het forum.
Ook moet ik jullie ook niet duidelijk maken dat een forum niet altijd makkelijk is maar dat het ook wel georganiseerd moet blijven.
Dus daarom , mensen die zich geroepen voelen om hierbij te helpen onder mijn toeziend oog mogen steeds met me contact opnemen.
Ik hoop jullie hiermee een iets meer verduidelijkend woord gegeven te hebben
Grtz
Schalkse®
Kawa zxr6-RT1150-GT1200-GSA1200 (RIP)-GSA1200(RIP)-This image is hidden for guests. Please log in or register to see it.

Waar zit Iron Gonzo? 25 Jan 2015 15:36 #13

• V GS
  • V GS's Avatar
  • Elite Member
  • Brol met wielen
Schalkseruiter® wrote:
Mijn bedoelingen van het forum hier zijn steeds ter goede harte geweest, een plek waar iedere motorrijder zich thuis voelde.
Nog steeds wil ik me hiervoor inzetten maar mensen die zich geroepen voelen om met een soort van scepter te zwaaien of een soort van politieagent willen spelen wil ik héél graag buiten het concept houden.
Momenteel kan ik enkel een beroep doen op Penguin en die dank ik uit de grond van men hart.
Grtz
Schalkse®

Heb mij hier altijd thuis gevoeld, bedankt Schalkse en Penguin. :ty:
Grtz Marc

Waar zit Iron Gonzo? 25 Jan 2015 18:43 #14

• Jempy
  • Jempy's Avatar
  • Senior Member
  • R850RT
V GS wrote:
Schalkseruiter® wrote:
Momenteel kan ik enkel een beroep doen op Penguin en die dank ik uit de grond van men hart.
Grtz
Schalkse®

Heb mij hier altijd thuis gevoeld, bedankt Schalkse en Penguin. :ty:
Grtz Marc

Hier sluit ik mij ook bij aan.
Bedankt aan allen die hier hun inbreng hebben, voor of achter de schermen.

Waar zit Iron Gonzo? 25 Jan 2015 18:47 #15

• costerke
  • costerke's Avatar
  • Elite Member
  • K1600GTL
Ik voel mij overal thuis. ;)
Effe serieus nu, respect voor de mensen achter de schermen. :clap:

Groetjes Rudy
2001/ R1150RT 2009/ R1200RT 2013/ K1600GTL

Waar zit Iron Gonzo? 25 Jan 2015 21:47 #16

• Cooper
  • Cooper's Avatar
  • Senior Member
  • Goldwing GL 1500 '89 + '95 en GL 1000 '76 en '78
  • Thank you received: 7
En ik begin me terug thuis te voelen. ;)
Vernieuwing/verandering was in mijn ogen geen succes maar ne mens past zich aan hé (alléz probeert da toch :P )
Eenmaal je een Goldwing hebt gereden is al het vorige al snel een ver verleden!

Waar zit Iron Gonzo? 26 Jan 2015 00:55 #17

• catbustingdog
  • catbustingdog's Avatar
  • Senior Member
  • BMW K1200Lt
  • Thank you received: 6
heb me "van den beginne" goed gevoeld op dit forum. Komt daar nog bij dat ik op vrijdagavond (den 3-de)in Itegem regelmatig toffe mensen heb leren kennen. Moet wel toegeven dat ik niet zo zeer een "schrijver" maar eerder een "lezer" ben.
Inderdaad, respect voor hen die "den boel" hier draaiende houden ... :chop:
Niet storen, ben al gestoord genoeg!

Waar zit Iron Gonzo? 26 Jan 2015 10:04 #18

• Nickel
  • Nickel's Avatar
  • Elite Member
  • Honda VFR1200X Crosstourer
Dank je Schalkse voor de toelichting, dat wordt zeker geappreciëerd door de "vaste klanten".

En voor jullie allebei, jij en Penguin, merci om toch te blijven vol houden :ty:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de moto, liefst nen Nonda.

Waar zit Iron Gonzo? 26 Jan 2015 10:38 #19

• den Bullet
  • den Bullet's Avatar
  • Senior Member
  • RV125, Ducati 750 Sport, R-E Bullet 500
  • Thank you received: 5
Mes hommages!!! :ty:
... ajommoja ...
E Vanvanneke en This image is hidden for guests. Please log in or register to see it.This image is hidden for guests. Please log in or register to see it.

Waar zit Iron Gonzo? 26 Jan 2015 12:13 #20

• StefaanH
  • StefaanH's Avatar
  • Elite Member
  • FJR 1300 A
Ook ik wil hier nogmaals mijn dank en steun betuigen aan alle mensen die onbaatzuchtig en achter de schermen hun vrije tijd steken in dit forum.

Sommige dingen hadden anders gekund maar het is wat het is en alles is steeds met de beste bedoelingen gebeurd, daar ben ik van overtuigd.

Ik was fan en ben het nog :) :banaan: :yam:

Stefaan
SS 50 Z > CB 50 J > CM 125 T > CX 500 C > VF 1100 C > Magna 650 > CBF 1000 A > FJR 1300 A > FJR 1300 A
Last Edit: 26 Jan 2015 14:41 by StefaanH.
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.125 seconds